Black Myth: Wukong Ray Tracing Fragmanı


20 Ağustos’ta PC’de çıkacak olan Black Myth: Wukong, yeni Ray Tracing odaklı fragmanıyla dikkat çekiyor.

NVIDIA, Black Myth: Wukong Ray Tracing ve DLSS 3 teknolojilerine odaklanan kısa ancak etkileyici bir fragman yayınladı. Bu yeni video, oyunun görsel kalitesini ve NVIDIA’nın Ray Tracing teknolojisinin sağladığı faydaları sergiliyor. Oyunun gelişmiş grafik özelliklerini merak edenler için bu fragman mutlaka izlenmeli.

Black Myth: Wukong Ray Tracing Fragmanı Oyunun Grafiksel Gücünü Gösteriyor

Black Myth: Wukong, Çin’in klasik eseri Journey to the West‘ten esinlenen bir üçüncü şahıs aksiyon oyunu. Oyuncular, Maymun Kral’ın özel yeteneklerini kullanarak çeşitli düşmanlara karşı mücadele edecek. Oyunda, 72 farklı yetenek, çok sayıda güçlü boss ve çeşitli düşmanlarla dolu bir dünya sunuluyor. Sekiro ve Dark Souls tarzı oyunlara benzer bir dövüş sistemiyle, oyuncular düşman saldırılarından kaçmaya ve yeteneklerini en iyi şekilde kullanmaya odaklanacak.

NVIDIA, birkaç ay önce oyunun PC’de tam Ray Tracing desteği sunacağını duyurmuştu. Bu, oyuncuların ışın izlemeli küresel aydınlatma, gölgeler ve yansımaların tadını çıkarabileceği anlamına geliyor. Ayrıca, oyun NVIDIA’nın DLSS 3.5 Kare Oluşturma ve Işın Yeniden Yapılandırma özelliklerini de destekleyecek.

Game Science, oyunun performansını test etmek isteyenler için bir kıyaslama aracı yayınladı. Bu araç, oyuncuların sistemlerinde elde edebilecekleri performansı ölçmelerine olanak tanıyor. NVIDIA, bu kıyaslama aracını indirip kullanmayı öneriyor. Ancak, mevcut sürümde bazı büyük gölgelendirici derleme ve geçiş takılmaları olduğu bildirildi, bu nedenle oyuncular oyunun nihai sürümünde bu sorunların giderilmesini umuyor.

Black Myth: Wukong, 20 Ağustos’ta PC’de çıkacak ve Denuvo anti-tamper teknolojisi ile korunacak.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir