Witcher 4 yönetmeni, her NPC’nin kendi hikayesini yaşayacağını ve oyunun daha gerçekçi bir deneyim sunacağını açıkladı.
Witcher 4, oyunculara daha önce benzeri görülmemiş bir gerçekçilik sunmayı hedefliyor. Oyunun yönetmeni Sebastian Kalemba, her NPC’nin kendi hikayesini yaşadığı bir dünya yaratmayı amaçladıklarını belirtti. Karakterlerin davranışları, duyguları ve genel tutumları, oyunculara adeta canlı bir dünya hissi verecek şekilde tasarlanacak. Bu yaklaşım, CD Projekt Red’in önceki oyunlarından çok daha ileri bir seviyede bir deneyim sunmayı amaçlıyor.
Witcher 4’te NPC’ler Daha Gerçekçi Olacak
Witcher 4 yönetmeni, NPC’lerin yalnızca birer yan karakter olmaktan öteye geçeceğini ve her birinin kendi hikayesiyle oyunculara etkileşimler sunacağını ifade etti. Kalemba, “Her NPC kendi hikayesini yaşıyormuş gibi görünecek,” diyerek bu yenilikçi yaklaşımı tanımladı. Oyunun resmi fragmanında, Stormford köyünde bir grup köylünün küçük bir kızı ormanda dua etmeye zorladığı bir sahne gösterildi. Bu sahne, NPC’lerin duygusal derinliğini ve hikayeye katkılarını sergileyen bir örnek olarak öne çıktı.
CD Projekt Red, bu yeni yaklaşımıyla oyunculara daha sürükleyici bir dünya sunmayı hedefliyor. Ancak bazı eleştirmenler, bu açıklamaların bir pazarlama taktiği olabileceği konusunda temkinli. Oyuncular, oyunun vaat edilen detaylara gerçekten ulaşıp ulaşamayacağını merak ediyor.
Witcher 4, CD Projekt Red’in Cyberpunk 2077‘nin tartışmalı çıkışından sonra daha dikkatli bir şekilde geliştiriliyor. Stüdyo, bu kez daha sorunsuz bir lansman için çalışıyor ve oyunun Xbox Series S gibi bazı platformlardan kaçınabileceği konuşuluyor.
Ciri’nin ana karakter olduğu doğrulanan Witcher 4, serinin hayranları arasında büyük bir heyecan yaratmış durumda. Ancak oyunun çıkış tarihi henüz netleşmiş değil. CD Projekt Red, Witcher 4 ile hem görsel hem de hikaye anlatımı açısından oyun dünyasına yeni bir standart getirmeyi hedefliyor. Oyuncular, bu destansı RPG’nin vaatlerini yerine getirip getiremeyeceğini sabırsızlıkla bekliyor.
Bir yanıt yazın